Late night reflections.

Jag måste sluta se regnbågar och solsken i alla människor. Det faktum att jag är naiv och tror gott om alla har lett till en jävla massa problem för mig. Vissa gånger har det rent av varit farligt... Fick reda på en del saker ikväll som fick mig att må fysiskt illa och jag skakar fortfarande. Så fullständigt jävla vidrigt. Märkte för längesen att något var allvarligt fel men anade inte vidden. Att få bekräftat att det finns så sjuka människor är hemskt, att veta att en sån person har varit viktig för en och att man släppt in den i ens liv gör mig skräckslagen...


Nu håller vi alla tummarna för att uttrycket "Opposites attract" stämmer för i så fall måste jag vara något slags helgon med tanke på mina erfarenheter med män. Är det däremot mer åt "Lika barn leker bäst" hållet så är jag ROYALLY FUCKED! Då snackar vi one way ticket to hell, no refunds.




Jag tänker ALDRIG dejta igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0