Bullets.

What's wrong with me? Har vaknat och mått skitdåligt flera dagar i sträck. Huvudet bultar och det trycker över bröstet. Har missat skola både idag och igår, astråkigt men tur att vi inte går igenom livsviktiga saker nu sista veckan iaf.

I söndags hade jag och Jenny en riktig tjejdag. Först såg vi utställningen Vodou på Etnografiska. Väldigt intressant! Jenny tyckte mest att det var creepy men jag gillar ju sånt där. Blev väldigt besviken när man inte fick göra sin egen vodou-docka. Har ett par människor jag inte haft något emot att få köra lite nålar i hehe...

Efter muséet drog vi till salongen och gjorde lite behandlingar. Vi slängde en ansiktsmask i fejjan, gjorde mini blow outs på varandra och vaxade bikinilinjen. DÅ vet man att man är bra vänner!

Fortsatte hem och kollade på Paranormal Activitity. Funderade på att skrämma Jenny men var rädd för att bli misshandlad. Hon blev tillräckligt rädd ändå när en tavla brakade ner helt utan anledning. Fick ställa in min Budda-staty hos henne så hon hade lite skydd sen på natten!



Nu ska jag fortsätta lyssna på BULLETS av Rebecca & Fiona på repeat.
Skiter i att de knullat sig till toppen (om ryktet har rätt) de är snygga och gör grym musik, I love them!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0