En helt vanlig tisdag.

HAPPY BAJRAM EVERYBODY!


Jag är hemma efter en fin dag. Började med att stiga upp 13.00 och snickra ihop ett engelskt CV. Sen städade jag lite, pratade bort ett par timmar i telefon med mina snäckor. Och VIPS var det dags att ta en fika med bästa Benny. Satte oss på Roberts och tog en kaffe och pratade drömmar. En vacker dag ska vi jobba ihop som ett team. Han ska vara fotograf och jag ska lägga make. Hade den mannen inte varit bög hade jag friat för längesen!


Efter kaffet blev vi sugna på vin så vi gick till Bullen där vi stötte på Jonas. Snackade bort ett par timmar till. Blev full. Fint. Sen powerwalkade vi bort kalorierna från vinet.


Kom hem. Och det är här the freaky shit börjar. Var så jävla kissenödig att jag trodde mina njurar skulle sprängas och oturligt nog stod mamma i duschen så jag tog källarnycklarna och begav mig ner till bastuavdelningen där det finns en toalett. Och medan jag satt och kissade hörde jag någon som skrattade ett jäääävligt obehagligt skratt. Gick in i bastun för att se om någon var där men det var tomt. När jag gick ut i källargången hörde jag fotsteg och eftersom jag tydligen är dum i huvudet skulle jag självklart undersöka var de kom ifrån när en normal människa bara hade lagt benen på ryggen och stuckit därifrån. Följde ljuden som tystnade när jag kom till skyddrummet. Kikade in och det var helt kolsvart och tyst. Oh sen kom ett högt skrapande ljud. Kan ju säga som så att det var tur att jag redan kissat annars hade det hänt en olycka! Nu håller vi tummarna för att det inte blir krig i Sverige snart för jag väljer hellre att bli träffad av en bomb än att gå ner i the room of satan!



GODNATTTTTTT!






Uppdatering:
TYDLIGEN är det onsdag idag. Tack Olle din sketna besserwisser för att du påpekade det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0