Goodbye lullaby.

Sista gången jag såg dig var på stan förra sommaren. Du fick syn på mig och hela ditt ansikte sken upp som en sol och ditt léende var ärligt. Du retade mig för min skjorta och undrade om jag glömt att byta om från pyjamas, men som vanligt sa du det med glimten i ögat. Och vi stod och pratade om allt mellan himmel och jord och när vi skildes åt i en kram lovade vi varandra att ta en fika snart. Jag kommer spendera resten av mitt liv åt att ångra att den fikan aldrig blev av. Att jag inte tog mig tiden att se förbi léendet. Kanske hade jag sett något, kanske hade jag kunnat göra något.


Det enda som återstår att göra nu är att önska att du har det bättre nu, var du än är....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0