I get by with a little help from my friends.

Det har varit så jävla skönt att vara ledig i 3 dagar. Jag har till och med hunnit träffa mina vänner som jag känner att jag har försummat rätt hårt på sistone...

Igår var det dags att träffa mina hjärtan Viki och Stella. Jag vet inte var jag ska börja alltså. Har känt Viki sen jag var 2 år gammal och jag har alltid älskat henne men jag tror aldrig att jag har varit så stolt över någon som jag är över personen hon har blivit sen Stella kom till världen. Jag ser en sån enorm styrka och så mycket kärlek i dig min vän och alla motgångar som har kastats på dig har du hanterat med bravur! Och den lilla tösen alltså, mitt hjärta smälter bara jag tittar på henne. Vi skulle ta lite fina bilder på henne och la ner henne naken på en filt och hon sprattlade och putade med rumpan och skrattade haha.




Mojte srcina



På kvällen mötte jag upp Ida och så drog vi till Kicki där Jessika(?), Olle och Jocke redan satt bänkade. Vi såg The Grudge 3. Jättekul ju. Speciellt när man inte sett de 2 första. Nästa gång ska jag välja skräckis, hehe sen jävlar ska de få se på skräck!


Nu ska jag pilla lite med bilderna på Stella och sen blir det jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0