Leta inte efter skit du inte vill hitta.

Suck. Gick igenom gamla mail idag och hittade en massa kärleksbrev från X:et. Blev så jävla sur att jag kramade sönder min Red Bull-burk till en liten plåtklump. Har inte tänkt på honom på evigheter och de gångerna jag blir påmind är det som att tänka på en cheeseburgare - ingen big deal. Men just idag blev jag sur. Tror det har att göra med att jag är en gammal kvinna nu (fyller 25 om en vecka) och jag kastade bort de bästa 4 åren av mitt liv på att försöka intala mig själv att han inte var en psykopat.


Anywho. Nu ska jag hem till Ida och ägna mig åt lte pyssel. Hon ska göra vägg-fjärilar och jag ska göra voodoo-dockor över alla mina retarderade ex. Om någon vet var man kan köpa miniatyrknivar kan ni ju hojta till!





You won't be smiling later mofo.




(Vill förtydliga att jag skojar om voodoo-dockorna. Blir lite nojjig efter alla rapporter om barbröstade rektorer och skrupelfria poliser och alla andra idioter som fått sparken p.g.a saker de skrivit på nätet. Så nu vet ni att jag inte ska hålla på med svart magi, vi ska bara käka kladdkaka och kolla på film. HERRÅ!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0