More to life.

Har haft en riktigt fin helg! På lördag gick jag upp tidigt för att fixa inför bröllopet. Klockan 13 befann jag mig i Söndrum för att sminka bruden Josefine och hennes syster/bridesmaid (vad heter det på svenska?) Jenny inför det stundande bröllopet. Fick även sminka mamma Birgitta och de 4 små brudnäbbarna, väldigt diskret såklart. Om jag får säga det själv så blev alla jättefina! Josefine var så vacker att jag nästan fick tårar i ögonen. Jag är helt övertygad om att hon och Kire kommer få ett fantastiskt liv ihop, dom kompletterar varandra så bra och deras döttrar är helt underbara.

Stort grattis till hela fina familjen!



Kvällen gick i alkoholens tecken. Drog med mig syrran på fest hos Ida. Azra, Jocke, Olle och Bob anslöt sig också. Drack vin och öl och hade det väldigt mysigt. Jag och grabbarna drog till Morfars medan tjejerna vek av till Gastons. Jag är lite nyfiken på hur många shottar det blev? Tillräckligt många för att jag skulle vakna upp dagen efter och upptäcka att mitt konto var rätt så länsat men det var det värt. Jag behövde en kul kväll i goda vänners lag och då gör det inget att man vaknar upp bakis och fattig på söndagen.

Trodde att jag hade mött mannen i mitt liv i baren. Iaf tills han avslöjade att han var född 91. Då mådde jag illa. Vet inte om det berodde på att jag kände mig som en pedofil eller för att vi dragit i oss 3 kanelshottar på lika många minuter. Sa att jag skulle pudra näsan men istället drog jag från stället fort som fan.

Drog och käkade kebab med Olle och Plantan och sen tog jag en taxi hem.


Nu ska jag fortsätta knarka True Blood så hörs vi imorgon, OKAJ?


Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0