Nu kastar jag in handduken.

Vilken jävla dag. Vaknade och kände mig utvilad och glad men sen fick jag ett samtal från jobbet angående lite papper och fick info om att en av våra brukare dött under natten. Spädde ut morgonkaffet med x antal tårar, jag vänjer mig fan aldrig. Mitt hjärta går sönder varje gång någon utav våra älsklingar går bort.. Det var en tämligen rödgråten Maria som sladdade in till jobbet efter att ha lipat hela förmiddagen. Kan förövrigt säga att det är KAOS där just nu. Men det är kanske inget jag ska dra upp här.

Har varit både en fantastisk och jävligt jobbig vecka för övrigt. Är nu närmre 30 än 20.


Om någon hade sagt till mig för 10 år sedan att jag skulle vakna upp i mitt flickrum på min 25års dag, supersingel, fattig och utbränd hade jag skrattat åt dom.


Eeeeh sådär nöjd med mitt liv just nu eller?


Vi fortsätter imorgon när jag förhoppningsvis har ryckt upp mig lite!


NATTI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0