Stänkare.

"I like you. I like sex. Is nice!"


Ligger i sängen. Har druckit vin och tittat på Borat och skrattat så det skvalpat ut lite rödvin i sängen. Jag är lite lätt berusad faktiskt, på ett halvt glas vin! Det måste ha krockat med mina kosttillskott eller nåt. Blir billig fylla på lördag iaf, HIGH FIVE!


Jag får lite kasst samvete över att jag inte bloggar oftare. Det är ca 15-20 pers som envisas med att hänga här trots den låga blogginläggsfrekvensen (är det ens ett ord?). Vet ni vad? Ni är som de där envisa jävlarna som vägrar fatta att efterfesten ebbat ut och att det är dags att gå hem. Men på ett bra sätt såklart!



Ehhhm. Vad har jag att berätta? Händer inte så mycket kul just nu. Jobbar som ett svin. Barnskötare at day, vårdbiträde in the evening and makeup artist in the weekends. Ska bara börja bekämpa brott at night också sen kan ni kalla mig Batman. Blev strandad i Holm igår, vikade på en förskola till halv 3 och missade bussen hem. Lite osis med tanke på att jag började mitt andra jobb vid 4? Var precis redo att börja springa hela milen till jobbet i mina alldeles för små Chloé stövlar när det kom en extrainsatt buss. Det är nog det mest nervpirrande som hänt i veckan.


Imorgon ska jag, Olle, Jocke och Jonatan ta en lunch och planera. Om allt går som jag vill kommer jag bli sambo med tre män.


Känns som att det kan bli lite av ett mardrömsscenario?


Natti natti!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0